  • Data: 2010-11-11 16:07:54
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ibgv0n$os6$1@news.onet.pl...

    > Bo myślałem, że na grupie pl.soc.prawo można podyskutować o prawnych
    > niuansach :-)

    Było dużo w necie na ten temat i powtarzanie się to trochę nudne... Moim
    subiektywnym odczuciem to oni złamali prawo żądając praw [bliżej niejasnych]
    do moich materiałów...pod groźbą wyrzucenia mnie na zbity pysk z NK jeśli im
    odmówię...
    Dałem sobie spokój z interpretacjami i poleciałerm to po innej linii.
    Mam wrażenie , że to nie oni mi powinni grozić, że jestem na portalu za
    który mają miliony dolców [nabijanych przez takich jak ja], a raczej to mnie
    powinni całować po d ...bo ja [i milionych podobnych nabijają im fortunę]. A
    jeśli mi grożą, to ...zamknałem konto i niech mnie całują w d....
    Uważam NK za słaby portal i wstydzę się, ze tam miałem konto. Teraz mam na
    Facebooku i masa moich znajomyych też tam przeszła. Chwalą sobie go jako
    dużo lepszy portal i w zgodnej opinii nie jest takim obciachem mieć tam
    swoje konto.
    I Facebook nie grozi swoim użytkownikom, ze jak nie da zgody na "przejęcie
    wszystkich praw" do wszystkich materiałów naszych prywatnych to konto
    zostanie zlikwidowane bezpowrotnie w najbliższych dniach...;{
    Palik