  • Data: 2010-11-11 18:01:26
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ibgugt$66e$3@inews.gazeta.pl...

    > Bo są bezkarne.
    > Dlaczego nas pytasz zamiast walić do UOKiK o niedozwolone klauzule?

    Nie wiem, czy nie przeceniam Cię, ale może jednak spróbuję: mógłbyś wskazać
    jakie interesy zbiorowe konsumenta narusza zapis w regulaminie, na
    podstawie któego operator serwisu społecznościowego nabywa ograniczone
    prawe do publikacji zdjęcia umieszczonego tam dobrowolnie przez
    użytkownika? Moim zdaniem brak tego zapisu od samego początku był po prostu
    niedopatrzeniem, bo co do zasady serwis społecznościowy na tym polega, że
    rozpowszechnia między innymi fotki. Jak ten błęd naprawiali, to rozpętała
    się zupełnie nieuzasadniona burza.