  • Data: 2011-10-10 14:23:07
    Temat: Re: Naruszenie - klatka schodowa w budynku wielorodzinnym - ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bzdreg" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    news:j6u4i5$ms8$1@news.onet.pl...

    > Czy ktoś taki popełnia wykroczenie? Jakie?

    Dokąd nie bedą nikogo wielokrotnie nachodzić (złośliwe niepokojenie), albo
    umieszczać reklam (art. 90 a kw), to nie mam pomysłu co by można im było
    tutaj przypisać. Skoro zostali wpuszczeni przez osobę uprawnioną, to nawet
    nie da się zrobić naruszenia miru domowego po nieopuszczeniu na żądanie
    współwłaściciela, bo to musiałoby chyba przez sąd w tej sytuacji przejść.

    > P.S. - Panie RT! Robisz Pan kawał solidnej, dobrej roboty tutaj i Pańscy
    > szefowie powinni o tym wiedzieć!

    Lepiej nie :-)