  • Data: 2006-03-23 13:33:16
    Temat: Re: Naruszenie dóbr osobistych
    Od: "Maciej Zagozda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem pewny ze jezeli to zrobie, a nastepnie udokumentuje ze 10
    000 osób zapoznalo sie z moja ulotka to taka firma (Nokia jest
    przykladem nazwy) bedzie mnie chciala "wytargac za uszy".

    Mam ogromna ochote na taka mini kampanie, wierze ze uda mi sie
    wazyc slowa na tyle aby nie przekroczyc granicy klamstwa i prawdy,
    ale nie mam ochoty na placenie odszkodowania, a tym bardziej na
    uzeranie sie z prokuratura.