  • Data: 2006-03-26 01:55:02
    Temat: Re:
    Od: ana <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotomania.pl wrote:
    > Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Pokaz mi uprawnienie cywilne jakies osoby do nazywania innej lub podmiotu
    > oszustem w sposob publiczny .
    >
    > A ja ci zaraz pokaze osobe ktora na lamach grup dyskusyjnych oczerniala
    > jedna firme w sposob dokladnie taki jak piszesz . Nazwala ta firme oszustem

    A ja nie czekam i pokazuje osobe ktora skrytykowala politykow ZChNu z
    Wodzislawia. Nazywa sie Sokolowski.

    > .
    >
    > Sprawa dotyczyla aparatu fotograficznego . Koles dostal wyrok na 15000 PLN
    > ( przekazane na dom dziecka ) plus koszty zastepstwa .

    To chyba w panstwie prawa? Sokolowskiemu tez dali wyrok. Ba, sam prezes
    SN poblogoslawil wyrok.

    No i po Strasbourgu prezes SN dostaje wolnego stolca na sluch
    Sokolowskiego.

    .

    > Mozesz pisac o sytuacji , ale nie mozesz uzywac terminologii oszust ,
    > zlodziej itd .
    >
    > J.

    A dlaczego? Jezeli dziala w dobrej wierze. Zakladam ze nie jest konkurencja.