eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawy gwaranacyjne telefonu. › Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pawel" <p...@o...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
    Date: Thu, 6 Nov 2003 11:34:26 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 36
    Sender: p...@o...pl@host73-106.crowley.pl
    Message-ID: <bod80j$oia$1@news.onet.pl>
    References: <boasef$doi$1@news.onet.pl> <aQ9qb.198748$vL1.2344720@news.chello.at>
    <0...@z...router> <pzlqb.211767$vL1.2509996@news.chello.at>
    <5...@z...router> <bocu33$h5o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bod0go$3ap$1@news.onet.pl> <2...@z...router>
    <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl> <s...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: host73-106.crowley.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1068114771 25162 62.89.106.73 (6 Nov 2003 10:32:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 6 Nov 2003 10:32:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:174823
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzieki wielkie ... bede pisal jak mi sie udalo rozwiazac tą sprawe ...




    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@a...no-ip.info> napisał w
    wiadomości news:smip71-rgn.ln1@ziutka.router...
    > In article <bod2tm$a7g$1@news.onet.pl>, Pawel wrote:
    > > No to zajebiscie .. z gwarancji wynika ze oni mi bedą ten telefon
    naprawiac
    > > do bolu ... heheh .. nic ne jest wspomniane ile razy moze byc naprawiane
    to
    > > samo :-(((
    >
    > No to słuchaj - opinie są tu podzielone, ale na podstawie wcześniejszych
    > dyskusji na podobne tematy możemy przyjąć, że w przypadku gdy wybrałeś
    > naprawę gwarancyjną, ale reklamacje z jej tytułu, dla tej samej usterki
    > (psuje się ciągle to samo, tak?) wykazują się dla ciebie tj konsumenta
    > nadmierną uciążliwością, to możesz zmienić tryb składania reklamacji.
    > Inaczej mówiąc: złóż kolejną reklamację na której wyraźnie zaznacz że
    > składasz z tytułu niezgodności z umową (przykład i podstawę prawną dawałem
    > na tej liście dzisiaj). I teraz co powinieneś wiedzieć i zrobić:
    > 1) sprzedawca (u niego składasz), ma 14 dni kalendarzowych na
    > ustosunkowanie się do reklamacji. Jeśli je przekroczy tzn że ją uznał,
    > czyli że jeśli będziesz się domagał nowego telefonu to masz go dostać.
    > 2) niech ci potwierdzą że przyjeli (np. zrób kopie)
    > 3) jeśli się wyrobią z terminem 14dniowym i stwierdzą że nie wymienią
    > a dają do naprawy, to ok, niech naprwią, wolno im. Jeśli teraz popsuje się
    > znowu, to możesz już żadać wymiany a oni nie mogą dalej naprawiać.
    >
    > Słowem na razie p.1 i 2 a potem daj znać co się dzieje.
    >
    > --
    > Marcin


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1