  • Data: 2003-11-06 08:26:31
    Temat: Re: Naprawy gwaranacyjne telefonu.
    Od: "Pawel" <p...@o...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Widze ze rozpetalem małą burze .. ale i tak juz nic niewiem ... Moze jakies
    mozecie podac ustawy itp. na ktorych podstawie moga mi wymienic telefon ???

    Podam Moze wiecej danych : Historai mojego niesczesnego telefonu :-))) heheh

    Telefon Sony Ericson Siec ERA

    Zakup 05.05.2003

    Pierwsza naprawa :
    06.07.2003 - uszkodzenie bylo duzo wczesniej .. ale nie mialem czasu
    podejchac - po jakies 2 tygodniach zwrot

    Druga naprawa
    22.09.2003 - zwrot tez po okolo 2 tygodniach

    Trzecia naprawa
    06.10.2003 - zwrot przedwczoraj :-))

    Podkreslam - telefon byl oddawany calyczas z tych samych przyczyn .. wad

    No i go znowu musze oddac bo zowu jest uszkodzony - bedzie 4 naprawa (
    dlatego chce miec jakies podstawy prawne aby mi go wyminieli ... )

    Prosze o pomoc

    pzdr
    PR