eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu › Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    Date: Wed, 24 Jul 2013 15:33:55 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <ksol47$kui$2@node2.news.atman.pl>
    References: <e...@g...com>
    <ksj251$d8e$1@node1.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ksj7jd$itu$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ksj92e$kcu$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ksjb21$hr0$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ksjbdg$mtu$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ksojlv$vnv$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <51efd4be$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <51efd72c$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-31-6-135-80.dynamic.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1374672839 21458 31.6.135.80 (24 Jul 2013 13:33:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Jul 2013 13:33:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <51efd72c$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725096
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-24 15:31, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > W dniu 2013-07-24 15:28, Kris pisze:
    >> W dniu środa, 24 lipca 2013 15:21:04 UTC+2 użytkownik Tomasz
    >> Kaczanowski napisał:
    >>> Tyle, �e dochodzi ci�ar dowodu, bo do 6 miesi�cy przyjmuje
    >>> si�, �e>by�a
    >>> to wada fabryczna i to sprzedawca musi udowodni�, �e tak nie
    >>> by�o, po 6
    >>> miesi�cach, kupuj�cy mo�e by� zmuszony do wykazania, �e to
    >>> wada>fabryczna.
    >>
    >> Odkurzacz działał i po 1,5 roku przestał działac. Rozumiem że mam
    >> wykaząc że nie działa?
    >> W jaki sposób mozna wyklazać że niedziałanie odkurzacza to wada
    >> fabryczna?
    >
    > Nie, wykazać, że niedziałanie spowodowane jest ukrytą wadą fabryczną.

    Na wykazywanie będzie czas w czasie sporu sądowego. To, że kupujący przy
    składaniu reklamacji nie podpiera się opinią biegłego nie powoduje, że
    sprzedawca ma się rzetelnie nie ustosunkować do żądania.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1