eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu › Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
  • Data: 2013-07-24 15:33:55
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-24 15:31, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > W dniu 2013-07-24 15:28, Kris pisze:
    >> W dniu środa, 24 lipca 2013 15:21:04 UTC+2 użytkownik Tomasz
    >> Kaczanowski napisał:
    >>> Tyle, �e dochodzi ci�ar dowodu, bo do 6 miesi�cy przyjmuje
    >>> si�, �e>by�a
    >>> to wada fabryczna i to sprzedawca musi udowodni�, �e tak nie
    >>> by�o, po 6
    >>> miesi�cach, kupuj�cy mo�e by� zmuszony do wykazania, �e to
    >>> wada>fabryczna.
    >>
    >> Odkurzacz działał i po 1,5 roku przestał działac. Rozumiem że mam
    >> wykaząc że nie działa?
    >> W jaki sposób mozna wyklazać że niedziałanie odkurzacza to wada
    >> fabryczna?
    >
    > Nie, wykazać, że niedziałanie spowodowane jest ukrytą wadą fabryczną.

    Na wykazywanie będzie czas w czasie sporu sądowego. To, że kupujący przy
    składaniu reklamacji nie podpiera się opinią biegłego nie powoduje, że
    sprzedawca ma się rzetelnie nie ustosunkować do żądania.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1