eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu › Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
  • Data: 2013-07-24 15:31:26
    Temat: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-07-24 15:28, Kris pisze:
    > W dniu środa, 24 lipca 2013 15:21:04 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    >> Tyle, �e dochodzi ci�ar dowodu, bo do 6 miesi�cy przyjmuje si�,
    �e>by�a
    >> to wada fabryczna i to sprzedawca musi udowodni�, �e tak nie by�o, po 6
    >> miesi�cach, kupuj�cy mo�e by� zmuszony do wykazania, �e to
    wada>fabryczna.
    >
    > Odkurzacz działał i po 1,5 roku przestał działac. Rozumiem że mam wykaząc że nie
    działa?
    > W jaki sposób mozna wyklazać że niedziałanie odkurzacza to wada fabryczna?

    Nie, wykazać, że niedziałanie spowodowane jest ukrytą wadą fabryczną.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1