eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNaprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu › Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 24 Jul 2013 15:31:26 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naprawa gwarancyjna kto ponosi koszt dostarczenia do serwisu
    References: <e...@g...com>
    <ksj251$d8e$1@node1.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>
    <ksj7jd$itu$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ksj92e$kcu$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <ksjb21$hr0$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <ksjbdg$mtu$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <ksojlv$vnv$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <51efd4be$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <51efd72c$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1374672684 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1252 79.187.17.90:46940
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:725095
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-07-24 15:28, Kris pisze:
    > W dniu środa, 24 lipca 2013 15:21:04 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    >> Tyle, �e dochodzi ci�ar dowodu, bo do 6 miesi�cy przyjmuje si�,
    �e>by�a
    >> to wada fabryczna i to sprzedawca musi udowodni�, �e tak nie by�o, po 6
    >> miesi�cach, kupuj�cy mo�e by� zmuszony do wykazania, �e to
    wada>fabryczna.
    >
    > Odkurzacz działał i po 1,5 roku przestał działac. Rozumiem że mam wykaząc że nie
    działa?
    > W jaki sposób mozna wyklazać że niedziałanie odkurzacza to wada fabryczna?

    Nie, wykazać, że niedziałanie spowodowane jest ukrytą wadą fabryczną.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1