  • Data: 2008-11-18 00:10:19
    Temat: Re: Nalot w wyniku pomylki ISP
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.11.2008 argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl> napisał/a:
    > A skąd policja ma wiedzieć, czy na tych nośnikach jest rzeczywiście
    > tylko kopia bezpieczeństwa? Ma Ci uwierzyć na słowo?

    MZ główne pytanie powinno brzmieć czy w ogóle powinni coś badać w momencie
    jak okazało się, że to pomyła. Nie sądzę aby wątkotwórca dopiero po 3ch
    miesiącach powiadomił ich, że przecież w tym okresie w ogóle nie miał
    jeszcze aktywnego I-netu. Nie znam się do końca na tym, ale nie wygląda mi
    aby to było zbytnio zgodne z prawem. Wejście do mieszkania - tak,
    zapezpieczenie sprzętu - tak (działali w oparciu o informacje uzyskane od
    operatora), ale późniejsza analiza danych w sytuacji oczywistej pomyłki?

    --
    Marcin