  • Data: 2008-11-19 15:55:54
    Temat: Re: Nalot w wyniku pomylki ISP
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tapatik" <t...@b...adresu> wrote
    > Dla potrzeb firmy kupuję komputer. Na komputerze instaluję wyłącznie
    > *legalne* oprogramowanie. Na wszystko (system operacyjny i resztę
    > aplikacji) mam faktury, licencje, nośniki...
    > Przychodzi do mnie Policja z nakazem i chce zabrać komputer, tymczasem

    A czemu zakładasz, że Policja przychodzi w sprawie nielegalności systemu
    itp...?
    Przecież ten przypadek jest możliwy w szerszym aspekcie, na dysku mogą być
    dane stanowiące dowód w jakiejś sprawie, może chodzić o ustalenie czy z tej
    karty sieciowej ktoś wykonał jakieś połaczenie etc. Faktury na system nie
    mają znaczenia (teoretycznie), w końcu mogłeś kupić na fakture, sprzedać a
    samemu jechać na piracie.