  • Data: 2008-08-24 20:48:24
    Temat: Re: Nakaz zapłaty - ale ja już zapłaciłem
    Od: "Daktyl" <d...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzis dostalem nakaz zaplaty. [...]
    > Sprzeciw oczywiscie zloze, wydrukuje
    > potwierdzenie przelewu i pewnie sie obronie, ale... [...]

    Witam ponownie,

    jeśli mógłbym zadać jeszcze dwa pytania.. Chciałbym sam sporządzić
    sprzeciw - kiedyś musi być pierwszy raz tym bardziej, że do prawnika nie
    chcę z tym iść.
    Tak więc:
    1) Co mam wpisać w rubryce 8 "żądanie kosztów procesu", jeśli sam sporządzam
    sprzeciw i na ewetualnej rozprawie sam się będę bronić? Mam ją po prostu
    przekreślić, czy mogę coś zażądać?
    2) Czy jest jakaś opłata sądowa od wniesionego sprzeciwu? W góglu raz
    znalazłem, że jest a drugi raz, że nie ma.
    3) Nakaz odebrałem w poniedziałek 18 sierpnia. Mam dwa tygodnie - kiedy one
    mijają? Ostatnim dniem, kiedy mogę złożyć sprzeciw, jest niedziela 31.08
    (np. na poczcie), czy poniedziałek 1 września?

    Pozdrawiam
    Bartek