  • Data: 2009-04-01 20:51:57
    Temat: Re: Nakaz eksmisji
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 kwiecień 2009 22:41
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr0jgj$ckr$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czyli albo pod cudzym mostem albo we własnym mieszkaniu? Innej
    > możliwości nie widzisz?

    Nie rozumiem.... No powiedzmy taki student kończy studia, idzie na swoje.
    Załóżmy, że nie ma rodziców-bogaczy z domem do oddania...

    a) bierze kredyt i mieszka (wg mnie to właśnie najsensowniej)

    b) wynajmuje mieszkanie i spłaca ,,kredyt'' a mieszkanie nigdy nie będzie
    jego

    c) idzie pod most

    Jaką widzisz inną opcję? Kawalerka kosztuje około 80 tysięcy, 3 pokoje około
    200 w naszej okolicy. Bez (a) tego nie kupi. Wynajmowanie i płacenie
    czynszu wysokiego też takie sobie jest, bo ten czynsz dla obcego to wyjdzie
    tyle ile spłata raty.

    > Nie, ostatnio tym z kartonowych domków dali kredyty hipoteczne,
    > słyszałeś chyba o tym ?

    Słabo. Świat wielkiej polityki i wielkiej finansjery to nie mój świat
    niestety. Natomiast sam jestem teraz w sytuacji duszenia się i zastanawiam
    się, co robić dalej. I właśnie na ten kredyt się oglądam, gdyby nie to, że
    teraz te jakieś cyrki media z bankami porobiły ;(

    --
    Tristan