  • Data: 2009-04-02 11:56:59
    Temat: Re: Nakaz eksmisji
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 2, 1:48 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > Po pierwsze nie 100% gdyż nie ma absolutnych zabezpieczeń, a po drugie
    > dlatego że zgodził się na taką umowę.
    >
    > A poza tym wiedzę że słowa które piszę przekraczają twoje możliwości
    > percepcji, albo masz zbyt mocny filtr (czyli założenia w główce) by do
    > ciebie dotarły. Szkoda mojego czasu na takie nudy.

    Dodatkowo warto pamietac, ze klient banku to nie tylko klient
    kredytowy. To takze klient depozytowy. Klient depozytowy nie chce miec
    zadnego ryzyka.

    Wszyscy grupowi ciulacze odsetek szukajacy ofert typu 10 dniowy
    killer, ON aliora bez belki, oszczednosciowe konto w polbanku itp.
    itd. bardzo sobie cenia to, ze ich pieniadze sa w banku stosunkowo
    bezpieczne. A sa bezpieczne bo bank udzielajac kredytow innym miskom,
    w tym kredytow hipotecznych, stosuja takie zapisy, ktore nie pozwajaja
    zeby niekorzystna sytuacja ekonomiczna dala po dupie bankom, czyli
    takze klientom depozytowym.

    Tak sie broni tego klienta kredytowego, tak sie o niego dba. UOKIK,
    KNF, Premier Pawlak - sady, rekomendacje, ustawy zakazujace
    podnoszenia marz. Wszystko cacy. Tylko jak kiedys cos walnie bo
    kochani kredytowcy nie dadza rady splacic kredytu, a nie beda one
    zabezpieczone odpowiednio [bo nie bedzie mozna domagac sie dodatkowych
    zabezpieczen] to odbije sie to na tym skromnym % naszego
    spoleczenstwa, ktore odklada na lokatach.