  • Data: 2009-04-02 11:25:26
    Temat: Re: Nakaz eksmisji
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 12:10
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr22v0$bev$1@inews.gazeta.pl>):

    > Są robione przez rzeczoznawców majątkowych.

    No wg części klientów nijak.

    > Czego nie rozumiesz? Słowa zabezpieczenie ?

    Czego nie rozumiesz? Słowa: spłaca rzetelnie?

    > Na razie płaci, kurs wzrośnie jeszcze o 50% to może przestanie, starci
    > pracę i przestanie płacić, itp . Wypada się zabezpieczyć?

    Pech. Dlaczego klient ma mieć 100% ryzyka?

    > Pewnie. Kredyt powinni dawać na piękne oczy.

    Nie. Bank też przeprowadził rozeznanie. Skoro klient rzetelnie spłaca, to
    podnoszenie prowizji jest chamskim gnojeniem i defakto kradzieżą. Jak
    sytuacja jest odwrotna, nikt prowizji nie zmniejsza. Słowem -- bank żeruje
    na swojej lichwiarskiej pozycji.

    > Przecież ja nie piszę jednostronnym o zwiększaniu prowizji - to to nie
    > jest OK.
    > Piszę o zabezpieczeniu. Dajesz zabezpieczenie zgodnie z umową.

    No i nagle se wymyślili, że niby jego wartość spadła. Ale skoro spłacam, to
    czemu bank ma być kryty w 100%, a ja 0?

    > Czyli przyznajesz, że ktoś go bierze kredyt na mieszkanie sam sie
    > udupia, czyli mądry nie jest ?? :) To może jednak lepiej wynająć?

    Nie, nie lepiej, bo to jeszcze głupsze, bo pakujesz kasę w kredyt obcego.

    > A jak babcia będzie miała wąsy? Przechodzenie do argumentów absurdalnych
    > sugeruje że sensownych argumentów nie masz.

    Ale one nie są absurdalne.

    --
    Tristan