eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNagrywanie urzednika... › Re: Nagrywanie urzednika...
  • Data: 2004-12-18 16:38:46
    Temat: Re: Nagrywanie urzednika...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Przeczytaj uważnie regulamin, bądź przywołaj z pamięci pierwszą rozmowę z
    > konsultataem.

    Czy masz pod reka regulamin Citiphone lub regulamin konta
    i mozesz podac mi konkretny punkt?

    Ja nie przypominam sobie takiego punktu ani rozmowy z konsultantem
    na ten temat. Sprawa wyszla przypadkowo gdy jedna z dziewczyn,
    z obslugi klienta sie wygadala, ze przeslucha na okolicznosc reklamacji
    poprzednie rozmowy.

    > Informowanie podczas każdej rozmowy nie jest konieczne, jeśli zgodziłeś się
    > na takie zasady funkcjonowania infolinii.

    Nie, nie godzilem sie na to i nie mam pretensji ze nagrywaja moje
    pierdzenia, mlaskanie do sluchawki i inne rzeczy. Mam pelna swiadomosc
    tego co moge powiedziec i jak socjotechnicznie rozegrac rozmowe.

    > Taką zasadę ma bodajże mbank, przypuszczam więc, że i citi

    Takiej zasady nie ma MultiBank czy GE Bank Mieszkaniowy.

    Tam za kazdym razem jest informacja o nagrywaniu.

    Reiffeisen Bank Polska rowniez nie informuje ze nagrywa. Moge przejrzec
    papiery, ale nie pamietam takiego zapisku.

    Na chwile obecna tylko z tymi mam na co dzien do czynienia.

    Rozumiem jednak ze Rywin powinien wysmiac Michnika i powiedziec
    ze nie zgodzil sie na nagranie ich rozmowy, wiec dowod jest niewazny?
    :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1