  • Data: 2007-12-22 15:32:03
    Temat: Re: Nagrody roczne - tajemnica?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 08:57:10 +0100, RodeoMoon napisał(a):

    > Witam
    >
    > Zwracam się z zapytaniem o to czy nagrody roczne, premie itd. osób
    > publicznych są objęte tajemnicą? Czy np. nagroda Prezydenta miasta lub innej
    > lokalnej osoby publicznej może zostać publicznie ogłoszona?

    Co do zasady finanse publiczne są jawne, art. 12 USTAWA
    z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych

    Prezydent miasta czy inna osoba z Urzędu Miasta dostawje wynagrodzenie ze
    środków publicznych czyli albo z dotacji ze Skarbu Państwa,albo z dochodu
    miasta/gminy więc na pewno dobrze by było widziane, aby sami
    opublikowaliile prezydent czy burmistrz dostał nagrody.
    Rozumiem jednak, że oni nie chcą upublicznić swoich nagród i chcesz im w
    tym pomóc i nie wiesz czy można.
    Moim zdaniem można, ale moge sie mylić.

    moim zdaniem organy samorządowe powinny publikować najlepiej kwartalnie, a
    przynajmniej raz w roku i na koniec kadencji dochody i wydatki z budżetu
    gminy z podziałem na branże kto ile pieniędzy dostal.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-22 16:10:48