  • Data: 2007-08-01 17:46:57
    Temat: Re: Nagana, skuteczne dostarczenie odpowiedzi.....
    Od: "Krzysztof " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje za linki, bardzo się przydały.

    > Słusznie. Mam nadzieję, że zadbałeś o dowód dostarczenia pisma.

    Oczywiście wziąłem potwierdzenie z osobistym podpisem prezesa że się
    zapoznał, a drugie identyczne pismo dałem im. Teraz to przy najbłachszej
    rzeczy żądam potwierdzenia dla mnie.

    > Jak pisałem, mogą robić problemy, miałem tu na myśli zagrywki typu "pani
    > kadrowa na urlopie".
    Tego właśnie też próbowali bo oprócz kilku osób w biurze większość
    pracowników na urlopie, ale jak prezes był to chyba on ważniejszy niż
    kadrowa :)

    > Czas, nerwy, kasę na prawnika...
    To fakt, ale za to jaka nauka dla mnie z tego płynie. Zresztą jakby to było z
    dobrych pare lat temu, kiedy internet był rzadkością to sytuacja byłaby o
    wiele gorsza /w sensie informacji/.

    Pozdrawiam!

    Krzysztof