  • Data: 2007-08-02 14:01:13
    Temat: Re: Sprawa w sądzie i wolne....
    Od: "Krzysztof " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przed zamknięciem rozprawy zgłaszasz swoje koszty procesu, które
    > poniosłeś. W ramach tych kosztów możesz zażądać utraconych zarobków.
    > Sędzia w wyroku powinien się do tego ustosunkować.

    Czyli rozumiem że np. koszty mojego dojazdu, czy za wynajęcie
    mecenasa/prawnika też?
    A na jakiej podstawie Sędzia wylicza koszty mecenasa? Przecież jak wygram to
    wtedy mogę przedstawić rachunek na jakąś astronomiczną kwote i co strona
    przegrana ma za to zapłacić???
    Bardziej mam na myśli w drugą strone. Zakład na pewno będzie miał swojego
    prawnika, czy tam pełnomocnika. I w przypadku mojej przegranej, każda kwote
    co on poda mam zapłacić, czy może są jakieś widełki ustawowe na których Sąd
    będzie się opierał?

    Pozdrawiam

    Krzysztof