  • Data: 2019-05-29 18:08:38
    Temat: Re: Na religie
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.05.2019 o 18:01, Trefniś pisze:

    > Jeśli na jakimś etapie był "ateistą" (cudzysłów, bo ja źródeł tego nie
    > widzę), to musiałby być również chory psychicznie :)
    > Niektórzy swój tzw. ateizm rozumieją jako "nienawidzę czarnych i
    > katolików, bo to durnie", a to rzeczywiście rokuje bardzo źle.

    czasy życia Ochorowicza (1850-1917) to zupełnie inne czasy, trwała wojna
    światowa, zaczynała się rewolucja, która wstrząsnęła milionami
    niewinnych ofiar i ich bliskich, a jeszcze po tym wszystkim kolejna
    wojna światowa, gdzie zabijano ludzi na skalę przemysłową i w sposób
    przemysłowy - automatyczny

    nie dziwię się, że człek wykształcony i doświadczony jak Ochorowicz
    umarł z głęboką chęcią, aby się nigdy więcej nie odrodzić:)

    btw ale świat trwa nadal, wojny również:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"