  • Data: 2019-05-29 17:21:33
    Temat: Re: Na religie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cee4804$0$17361$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-05-29 o 10:42, Kviat pisze:

    >Rozejrzyj się po świecie i pokaż mi społeczeństwo oparte o ateizm,
    >które by z punktu widzenia ewolucyjnego cokolwiek osiągnęło, bo na
    >razie mam napierać, aby wykazać lepsze dostosowanie czegoś nad czymś,
    >co nawet nie istnieje.

    No tak. Rozwiniete spoleczenstwa jakas tam religie mialy, to nie moga
    sluzyc za przyklad.
    A nierozwiniete tym bardziej maja swoje religie.

    Hm, przypominam sobie filmy Cejrowskiego gdzies z dzungli ... ci
    Indianie maja swoje wierzenia, czy nie bardzo ?
    No ale za przyklad rozwoju ich raczej stawiac nie mozna :-)

    Z drugiej strony - te rowiniete spoleczenstwa gdzies tam w tym
    niedawnym etapie jednak zmniejszyly wplyw religii.

    ZSRR mozna by pokazac, ale widac byl to ateizm pozorny :-)

    Ciekawe jak na Kubie, Korei pln ... no a gdzies tam z drugiej strony
    mamy Izrael ...

    J.