  • Data: 2004-10-25 12:47:34
    Temat: Re: Na czym można oszukać sprzedając używane auto?
    Od: "MixCar" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam.
    >
    > Sprzedaje auto, czy sa jakieś legalne chwyty (przekręcenie licznika,
    spalanie
    > paliwa, termin wymiany amortyzatorów)  które można zastosować sprzedając
    auto
    > by kupującemu wydawało się że jest to dobra okazja. Chodzi mi o takie
    elementy
    > których nie można udowodnić.
    >
    > Pozdrawiam.
    >

    > --

    No Panowie myślałem że podejdziecie do sprawy poważnie. Ostatnio jak zapytałem
    czy można ukarać oszusta który przekręcił licznik większość obwiniała
    kupujcego, że nie uważa, nikt natomiast nie widział winy sprzedającego, stąd
    moje dzisiejsze pytanie. A nazwa grupy pl.soc.prawo ma mało wspólnego z prawem
    jeśli doradzają jak można nie dać się oszukać, a nie jak można posługując się
    prawem ukarać oszusta, by więcej nie oszukiwał.

    Pozdrawiam.