  • Data: 2005-09-29 14:53:56
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    A Ty swoje ;) Powiedz kto to kupuje "do domu".

    > o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach
    > microsoft

    ;) to chyba do autora wątku ;)

    > zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    > program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    > uczelnie

    I znowu! Po co Ci ten program w domu ?

    > delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
    > prowazdacych DG,
    > Delphi 7 personal do uztyku nie komercyjnego zad armo z www.borland.pl
    > to samo c++ builder 6 personal.

    Nie pytałem gdzie można kupić taniej tylko o to po co Ci to w domu?

    > co do windows, windows xp home oem
    > http://www.promise.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=5066
    > nie musisz miec wersji pudelkowej

    > zeby uzywac.

    Do czego?
    Podaj jakieś zastosowanie np. AutoCAD-a w domu ?

    To nie jest oprogramowanie do używania w domu ale w biznesie i jako
    takie do domowego użytku się nie nadaje min. ze względu na
    dość wysoką cenę.

    Oczywiście ;)