  • Data: 2005-09-28 19:40:25
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś ślepy ?

    jestem, bo nie widze na tej liscie windows xp home

    > - AutoCad 2000 15065zł (potrzebny do projektu na uczelnie)

    mozesz na uczelni, mozesz korzystac z triala

    > - MS Office 2000 Premium 2476zł
    > - Windows 2000 Server 3955zl - mialem na plycie, zeby sprawdzic co on
    > oferuje (przypomne, ze studiuje telekomunikacje)

    o tym co oferuje najwiecej bys ie dowiedzial czytajac na stronach microsoft

    > - Corel Draw 9 za 1850zl

    zdziwie cie ale UG umozliwia zakup tego w okolicach 40 zl. i nie jest to
    program msdnaa. Tradfniej dobieraj
    uczelnie

    > - Delphi 7 Enterprise 12 600zl, 7 Professional 4200zl, Borland C++
    > Builder5
    > Pro 3700zl

    delphi 2005 personal - cena pisma, licencja komercyjna nawet dla
    prowazdacych DG,
    Delphi 7 personal do uztyku nie komercyjnego zad armo z www.borland.pl
    to samo c++ builder 6 personal.

    co do windows, windows xp home oem
    http://www.promise.pl/sklep/asp/is.pin.asp?pid=5066
    nie musisz miec wersji pudelkowej

    > Ktoś to kupuje żeby "pobawić" się w domu ?

    zeby uzywac.

    > Bzdury to wypisujesz Ty. Ja tylko pozwoliłem sobie na rozszerzenie wątku
    > o odpowiedzialność prawną w ogóle ;)

    nie ,mowa jest o odpowiedizlanosci karnej, bo ona precyzyjnie okrsla
    zlodziejstwo,
    zlamanie warunmkow umowy to powod do sciagania na drodze cywilnej, bo chyba
    nie nazwiesz zlodziejem
    osoby ktora nie tanczy na stole co godzine jak sobie autor licnecji i
    oprogramowania zyczy czy tak?

    P.