    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Date: Mon, 26 Sep 2005 12:57:44 +0000 (UTC)

    Bert wrote:

    > No to zalatw mi trial WinXp. Zeby zarobic pierwsze pieniadze na
    > instalacji systemu klientowi, trzeba umiec przejsc przez instalacje.

    To się nazywa "inwestycja".
    Mam w planach zarobienie kasy, ale wymaga to zainwestowania. Jak mam,
    to inwestuję, jak nie - to nie zarabiam.

    To tak apropos tego merca. Potrzebuję merca, bo taksówkarzem chce
    zostać, ale żeby wejśc do dobrej korporacji, to musze mieć merca.
    więc jakbyś na tego merca nie miał, to co, ukradłbyś go?

    --
    Pozdro
    Massai