    From: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Date: Fri, 3 Aug 2007 22:17:30 +0200

    Użytkownik *Andrzej Lawa* w wiadomości o kryptonimie
    "1...@n...lechistan.com" napisał:

    [----]

    > Nie tyle frajer, co idiota lub kłamca i paszkwilant.

    Niech będzie wszystko do kupy. Mam to gdzieś, co ludzie, jak Ty, o mnie
    myślą.

    > Twierdzisz, że będziesz troskliwie szukał prawowitego właściciela, nie
    > zważając na czas i środki

    Przyznam szczerze, że nawet już to kiedyś zrobiłem. Takim jestem idiotą.

    > oraz twierdzisz, że każdy kto nie jest
    > podobnym nadgorliwcem, jakim jak _twierdzisz_ ty jesteś, to oszust i
    > złodziej, co chciałby tylko coś cudzego zagarnąć.

    Twierdzę tylko, że jesteś "uczciwy inaczej". Jak pani w kasie się pomyli, to
    jej oddasz tylko, jak się kapnie, co?
    To, co Ty nazywasz nadgorliwością, ja nazywam uczciwością. Jeśli zatrzymał
    byś takie pieniądze, to owszem, jesteś dla mnie człowiekiem szczerym, ale i
    zwykłym cwaniaczkiem i złodziejem. Ale nie bierz sobie tego do serca. Wielu
    jest takich, jak Ty. Wręcz śmiem twierdzić, że jestem w ginącej mniejszości.
    Nic na to nie poradzę. Ot - choroba cywilizacyjna zwana upadkiem obyczajów.
    Obyś trafiał ze swoimi błędami na podobnych sobie.
    EOT

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek