    From: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIE PŁAĆMY PODATKÓW !!!
    Date: Fri, 26 Sep 2003 12:10:41 +0200

    Użytkownik "freelander" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bl117m$e30$1@news.onet.pl...

    > KTO MI PODA CHOĆ JEDEN KONKRETNY I ROZSĄDNY POWÓD, DLA KTÓREGO MIAŁBYM
    > PŁACIĆ PODATKI (vat, dochodowy, obrotowy, cit, pit, akcyzy...etc) ? ? ?
    > -tylko darujcie dygresje typu:obowiązek obywatelski.

    Nie ma takiego powodu. Ale niepłacenie podatków też niczego nie rozwiązuje.
    Problem leży w tym, że stastystyczny Polak dostaje kopa w tyłek, po czym
    idzie sobie popłakać/ponarzekać. Jedynym momentem w którym może
    się"niby-odegrać" są wybory, więc na miejsce obecnych pasożytów wybiera
    innych pasożytów. Pasożytom to jak najbardziej odpowiada. Oni wiedzą
    doskonale, że mimo tego iż po wyborach kto inny będzie pasożytował na tym
    samym organiźmie, to nic nie stoi na przeszkodzie by za jakiś czas znów
    wrócić przy następnych wyborach. A Polak siedzi i sie cieszy że ma prawo
    wyboru ... tego kto go będzie przez następne 5 lat po tyłku kopał czyli tak
    zwana demokracja. A pasozyt siedzi i sie śmieje, że tak tanim kosztem
    (daniem prawa wyboru pasożyta i wmówieniem nam że to święta i niepodważalna
    wartość hehe) zapewnia swojemu pasożytniczemu gatunkowi żywiciela po
    wszeczasy.

    Pzdr.
    P.D.