  • Data: 2003-09-29 08:33:24
    Temat: Re: NIE PŁAĆMY PODATKÓW !!!
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bl6sl2$499$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ja stawiałabym raczej na większe uświadomienie tych, którzy mają czynne
    > prawo wyborcze. Bo dlaczego np. w takiej Szwecji taki demagog w naszym
    stylu
    > nie miałby szans? No skądś to się przecież bierze, a nikt mi nie powie, że
    > przeciętny Polak jest głupszy od Szweda.

    Myślę, że nędza która doprowadza wielu naszych rodaków do desperacji odbiera
    im możliwość logicznego wyboru. Głosują na tych, którzy im więcej obiecają,
    nie ważne skąd mieliby na to wziąć. Tu chyba chodzi o czepianie się każdej,
    choćby nawet najbardziej irracjonalnej "szansy" na polepszenie swojej
    sytuacji, stąd takie pole do popisu dla demagogów, którzy obiecują gruszki
    na wierzbie.

    Nie sądzę jednak, żeby Polacy byli głupsi od Szwedów. Ciekawe jakich oni
    dokonywaliby wyborów, gdyby nie starczało im do pierwszego, gdyby mieli 18%
    bezrobocie i gospodarkę na skraju zapaści...?

    IMO jedyne rozwiązanie to zakaz składania obietnic wyborczych bez pokrycia i
    ustawowa dyscyplina budżetowa, obowiązująca każdy rząd bez wyjątku.

    Pzdr

    A.