  • Data: 2003-09-28 16:11:00
    Temat: Re: NIE PŁAĆMY PODATKÓW !!!
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja stawiałabym raczej na większe uświadomienie tych, którzy mają czynne
    > prawo wyborcze.

    O biernym pisałem dlatego, że chętnych do skorzystania z niego
    jest nieporównanie mniej więc i łatwiej byłoby odsiać plewy.
    Ale nie będę się upierać - obie propozycje możemy poddać
    procesowi "konsultacji społecznych" :-))

    Widzę nawet możliwość stosunkowo prostej realizacji Twojego
    pomysłu - każdy wyborca wraz z kartą do głosowania dostaje zestaw
    losowych pytań testowych. Test zaliczony - głos ważny, test oblany -
    do kosza.

    > Bo dlaczego np. w takiej Szwecji taki demagog w naszym stylu
    > nie miałby szans?

    Trudno powiedzieć...

    > No skądś to się przecież bierze, a nikt mi nie powie, że
    > przeciętny Polak jest głupszy od Szweda.

    To w Szwecji też 80% nie rozumie treści ichniejszych Wiadomości? ;-)

    > Niby w drobiazgach jesteśmy tacy
    > cwani, tacy zmyślni, a jak od czegoś zależy nasz los na lata, to
    głupiejemy.

    Ostatnio to chyba niezbyt popularne, ale może to jednak jakiś "genotyp
    kulturowy"?

    > Pozdrawiam,
    Również,
    Pix