  • Data: 2007-05-06 22:28:34
    Temat: Re: Mycie auta pod blokiem/ domem.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a) w wiadomości: ...

    >Szkoda ci 5zł na myjnię? Kurcze i tak kraj mamy ekstremalnie syfiaty, a
    >jeszcze chcesz ludziom zasyfiać teren?

    Czy wiesz ile małych miasteczek nie ma myjni? O meszkańcach wsi nie
    wspomnę. Mają nie myć czy jeździć kilkanaście (-dziesiąt) km ?
    Wg mnie samą wodą nie powinno być zakazów. Bo jeżeli samochód postoi
    na deszczu to efekt podobny. Chyba, że zakażą trzymać samochód na
    deszczu... Ba! są jeszcze zakurzone dachy budynków...
    Poza tym są jakieś projekty, że w przyszłości nawet deszczówka z ulic
    ma przepływać przez oczyszczalnię. Więc nawet z detergentami nie
    będzie różnicy.

    Arek