  • Data: 2004-12-09 21:52:51
    Temat: Re: Muzyka w Hipermarkecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek M." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cp942v$nin$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Naruszony interes producentów ? :) - ale to chyba inne stowarzyszenie nie
    > ZAIKS:)

    ZPAV. Rzecz w tym, że trzeba by było dowieść, którego producenta jest ten
    akurat kawałek. Ostatnio ktoś tu taki wyrok sadu zapodawał na grupie. Tam
    było w troszkę innym kontekście to, ale skutek ten sam. Sady się zezłościły
    i zaczęły od organizacji zbiorowego zarządzania określania, czyj interes
    naruszono. Dotąd jakoś tak przyjmowano, ze skoro reprezentują niby
    wszystkich, to nie istotne czyj obowiązek naruszono.

    > O to już nie chciałem pań pytać :)
    > Doszliśmy do wniosku, że mp3 mogę sobie z orginalnej płyty zrobić, mogę
    jej
    > słuchać natomiast nie mogę publicznie odtwarzać :)

    A jakaś podstawa prawna? Poza oświadczeniem pań?