  • Data: 2004-06-04 20:34:12
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    KaMil wrote:

    > Andrzeju, nie pomyliles przypadkiem skrzyzowan, jakies pol roku temu
    > jechalem tamtendy i mozna bylo skrecic w lewo z Prostej w Kasprowicza.

    Gdzie Rzym, a gdzie Krym? Kapsrowicza jest na Bielanach, a 'rondo'
    Daszyńskiego razem z Prostą (w którą w międzyczasie zmieniła się ul.
    Kasprzaka) jest na Woli blisko Centrum.

    Poza tym właśnie na tego typu pseudo-rondach w kształcie znaczka # da
    się skręcić w lewo i gdzieś zajechać, a przeciwieństwie do rond
    'prawdziwych' typu Rondo Babka.

    PS: i uprzejmie proszę o nie poruszanie kwestii Pl. Zawiszy bo tam jest
    jeden wielki b*.*del ;-P