    From: july <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    <dqt8ja$m4j$1@inews.gazeta.pl> <jxrAf.362$0n4.24@trndny05>
    <dqthcs$sb5$1@inews.gazeta.pl> <dqtijv$49d$1@inews.gazeta.pl>
    <sbsAf.75$ie3.7@trndny09> <dqtjrf$9hh$1@inews.gazeta.pl>
    <Y1tAf.6479$La4.4101@trndny08> <dqtnh3$pmc$1@inews.gazeta.pl>
    <WptAf.369$0n4.317@trndny05> <dqtoc6$9j$1@inews.gazeta.pl>
    <9DtAf.6299$Fb3.3035@trnddc08> <dqtqqe$ao6$1@inews.gazeta.pl>
    <RhuAf.325$Jn1.292@trndny01> <dqu3t6$mol$1@inews.gazeta.pl>
    <DXNAf.1512$Jn1.1314@trndny01> <dr0boj$8o6$1@inews.gazeta.pl>
    <evOAf.1518$Jn1.853@trndny01> <dr0d7n$fd0$1@inews.gazeta.pl>
    <2YOAf.1531$Jn1.701@trndny01> <dr0eir$lbd$1@inews.gazeta.pl>
    <3lPAf.1538$Jn1.1313@trndny01> <dr0mag$1v$1@inews.gazeta.pl>
    <zlRAf.1760$Jn1.970@trndny01> <dr0oe2$b6n$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 22 Jan 2006 20:16:33 GMT

    Przemek R... wrote:

    > no i ku..wa co z tego? Jaki to ma zwiazek ?

    Taki, ze w panstwie prawa Kutasa Garockiego wydaje sie polityczne wyroki
    na przeciwnikow politycznych.

    > mozesz ku..a chodz jeden raz podac podatsawe prawna? Ja mam konstytucje na
    > biurku, podaj numerek a publicznie CIe przeprosze jezlei masz racje,

    nie interesuje mnie to.

    > przeczytaj komentarz to bedziesz wiedziec.

    Ja nie pytam o porade czy mam czytac komentarz. Ja pytam sie o twoja
    osobista opinie.

    > w kemnatrzy na pewno jest o tym obszernie, dostepny w ksiegarni:
    > zakamycze.com.pl

    Podaj definicje uczuc religijnych ktore bronisz.
    Jak narazie bronisz nie wiedzac co.

    > nie, wyrzucanie skorupek z jajka swieonego nie obrza moich uczuc,

    wiec jestes heretykiem.

    > natomiast
    > podpiecie h.ja w miejsce jezusa
    > do ktorego sie modle jak najbardziej tak

    Wiec placz do poduszki, a nie biegaj z tym do prokuratora. Instytucja
    ktora wykorzystuje swiecki aparat jako policje religijna naywa sie
    Inkwizycja.

    I tak przy okazji, to czy aby katolicy nie maja obowiazku przebaczac i
    nadstawiac drugiego policzka?

    > ja pierd. rece opadaja, jest publicznie dotspeny dla blizej nieogranczonej
    > liczby osob, KAZDY moze wejsc i zibaczyc
    > i to wystraczy,

    Nie wystarczy. W sieci jest mnostwo grafiki obrazajacej katolikow.
    Dostepne dla wiekszego ogolu niz galeria w gansku. Wystarczy kliknac i
    zobaczyc...

    Dopiero wtedy mozna poczuc sie obrazonym. Fakt ze cos jest dostepne nie
    jest wystarczajacy.

    > ponadto galeria byla rowniez pokazywana w telewizji oraz
    > wgazetach. Nie musi byc 40 mln polakow obecnych w galerii
    > by ukarac te osobe.

    A to juz jest problem gazet, a nie artystki.