  • Data: 2006-01-24 11:05:31
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten paragraf nie ma zastostoswania do tego konkretnego przypadku
    > Nieznalskiej.

    ma

    > Publicznie moze i tak, ale nie mialo to wplywu na uczucia,

    mialo, u mnie tez. Huja przyklejono w miejsce kogos do kogo sie modle.

    bo bereciki
    > nawet nie wiedzialy gdzie ta galeria jest.

    to nie jest istotne, to tak jakbys chcial karac za probe zabojstwa tylko
    wtedy gdy kula trafi w danego czlowieka.

    > rotfl
    >
    > Galearia i pomocnictwo.
    >
    > Co? Dyrektor obmyslal plan jak tu obrazic Kowalska z ul. Zielonej 15?

    przeczytaj definicje to poznasz odpowiedz. Art 18 ust 3 kk

    > brak jeszcze elementu emocji widza przebywajacego w tym czasie na drugim
    > koncu gminy.

    nie, nie ma w art nic o emocjach, a o zniewazeniu uczuc poprzez zniewzenie
    przedmiotu czci religijnej, a krzyz z Jezusem niewatpliwie jest takim
    przedmiotem.

    P.