    From: july <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    <dqt8ja$m4j$1@inews.gazeta.pl> <jxrAf.362$0n4.24@trndny05>
    <dqthcs$sb5$1@inews.gazeta.pl> <dqtijv$49d$1@inews.gazeta.pl>
    <sbsAf.75$ie3.7@trndny09> <dqtjrf$9hh$1@inews.gazeta.pl>
    <Y1tAf.6479$La4.4101@trndny08> <dqtnh3$pmc$1@inews.gazeta.pl>
    <WptAf.369$0n4.317@trndny05> <dqtoc6$9j$1@inews.gazeta.pl>
    <9DtAf.6299$Fb3.3035@trnddc08> <dqtqqe$ao6$1@inews.gazeta.pl>
    <RhuAf.325$Jn1.292@trndny01> <dqu3t6$mol$1@inews.gazeta.pl>
    <DXNAf.1512$Jn1.1314@trndny01> <dr0boj$8o6$1@inews.gazeta.pl>
    <evOAf.1518$Jn1.853@trndny01> <dr0d7n$fd0$1@inews.gazeta.pl>
    <2YOAf.1531$Jn1.701@trndny01> <dr0eir$lbd$1@inews.gazeta.pl>
    <3lPAf.1538$Jn1.1313@trndny01> <dr0mag$1v$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Sun, 22 Jan 2006 19:49:51 GMT

    Przemek R... wrote:

    > wolnosc slowa jest ograniczona prze zustawy w tym przez kodeks karny, Urban
    > popelnil przesepstwo,

    Sokolowski tez....

    > jezeli uwazasz ze nie mieli prawa go skazac to uzasadnij (podstawa prawna
    > albo zamilcz)

    > co niewazne? Moze podaj art konstytucji rzeczypospolitej polskiej ktory
    > uniewaznia te artykuly

    Jezeli nie wiesz, to nie powinienies uzywac komputera bez nadzoru rodzicow.

    > moze bedziesz miec okazje udoowdnic przed sadem, modl sie by to nie byl ad
    > amerykanski bo do konca zycia sie nie wyplacisz

    :-O

    &btnG=Search+Images

    > a skad pewnosc ze oni sie do szczurow modla?

    Wez ty kup bilet o pojedz raz w zyciu w swiat i zobacz cos poza Wachackiem.

    > zreszta gdyby nawet to w ich
    > kraju cos takiego moze byc karalne, u nas sie tego nie praktykuje
    > wiec nie widze powodu by za to karac.

    A skad wiesz ze sie nie praktykuje?

    A jezeli Hindus ma przesiadke na lotnisku w Warszawie i zauwazy trutki
    na szczury rozlozone na lotnisku? Ma prawo do ochornu takie same jak
    katolik?

    > ale w jaki spsob ktos obraza uczucia podkladajac trutke szczurom? mozesz
    > wyjasnic?

    Nie moge, bo moim zdaniem nie mozna zdefiniowac "uczuc religijnych".
    Zreszta zadna ustawa nie definjuje.

    Ale skoro penis w konturach krzyza obraza twoje uczucia, to wyrzucanie
    skorupek ze swieconego jajka tez. Szczur dla niektorych jest wazniejszy
    niz Jezus.

    > bylo wystawione w galerii czyz nie ? Czyli dopuscila sie publicznie obrazy
    > uczcu religijnych, dowod na to byl, proces to tylko formalnosc w tym
    > przypakdu

    Zeby powachac zapach to musisz udac sie na miejsce. Nie mozesz byc w
    inym miejscu nieswiadom i zglaszac szkode za cos o czym nazet nie
    wiedziales..

    > ?

    Zdziwienie technika hotelarskiego. Teraz to ty obraziles moje uczucia
    swoja glupota. :-P