    From: "Pa_blo" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Date: Sun, 23 Nov 2008 11:59:03 +0100

    news:ggb4d6$ra6$1@node1.news.atman.pl...

    > Kupuje auto po to aby wozic swoj tylek do pracy. Mam taka fanaberie. Mam
    > 40
    > km kazdego dnia w jedna strone. Nie mam zbytnio jak dojechac do
    > pracy/szkoly
    > bez auta bo na moja wioske nie jezdzi autobus.
    >
    > Kto mi zaplaci za to ze auto stoi tydzien w warsztacie ? To sa konkretne
    > straty bedace w zwiazku przyczynowo skutkowym ze zdarzeniem drogowym
    >
    > Gdzies jest odpowiedzialnosc cywilna sprawcy ograniczona tylko i wylacznie
    > do strat finansowych ? Ja musze stracic 5 dni urlopu zeby siedzie c wdomu.
> [...]

    Sam brak samochodu nie jest szkoda, jedynie to co powstalo w wyniku jego
    braku. Jesli jest to samochod na firme to znacznie latwiej to uzasadnic i
    policzyc. Taniej wyjdzie ubezpieczalni zaplacic za wynajecie samochodu np
    dostawczego niz placic za utrate zyskow w zwiazku z tym, ze towar nie zostal
    dowieziony do sklepu lub placic za zerwana umowe z odbiorca naszych
    produktow.

    Za marzniecie prywatnej dupy na przystanku autobusowym nikt Ci nie zaplaci.
    Jesli udowodnisz, ze nie ma alternatywy dla samochodu, to moze ci zaplaca za
    wynajecie ... ale zawsze moga powiedziec, ze pozostaly Ci autonogi lub rower
    :)

    Pierwszy lepszy link:
    http://e-prawnik.pl/majatkowe/szkoda-poniesiona-w-wy
    padku-czyli-jaki-samochod-zastepczy-wypozyczyc-opini
    a-prawna,opinie-prawne,ubezpieczenia-majatkowe,print
    =2

    Kiedys zaprzeglem DASa (obsluga prawna) zeby troche takiej kasy od
    ubezpieczalni wyciagneli i wyszlo z tego wielkie nic, czyli niecale 200 zl
    za tydzien w warsztacie.

    Picasso