    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Date: Sun, 23 Nov 2008 11:12:43 +0100

    > wypozyczyc mozesz ale nie licz na to ze ktos za to zaplaci. Przy stluczce
    > parkingowej IMO nie ma szans na zalatwienie auta zastepczego. Jesli koles
    ci
    > za nie zaplaci (na 99% tego nie zrobi bo koszt to kilka stówek dziennie)
    > ok, ubezpieczyciel tego nie pokryje.

    jakas podstawa prawna dajaca prawo wymigac sie ubezpieczycielowi od wyplaty
    kwoty zaplaconej za auto zastepcze ??

    Kupuje auto po to aby wozic swoj tylek do pracy. Mam taka fanaberie. Mam 40
    km kazdego dnia w jedna strone. Nie mam zbytnio jak dojechac do pracy/szkoly
    bez auta bo na moja wioske nie jezdzi autobus.

    Kto mi zaplaci za to ze auto stoi tydzien w warsztacie ? To sa konkretne
    straty bedace w zwiazku przyczynowo skutkowym ze zdarzeniem drogowym

    Gdzies jest odpowiedzialnosc cywilna sprawcy ograniczona tylko i wylacznie
    do strat finansowych ? Ja musze stracic 5 dni urlopu zeby siedzie c wdomu.
    To co mam brac urlop bezplatny aby scigac ubezpieczyciela o strate ??

    Icek