  • Data: 2008-11-23 08:02:29
    Temat: Re: Moje pierwsze bum - wypozyczenie samochodu i inne.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 23 Nov 2008 05:55:04 +0100, Tomasz "Chara" wrote:

    >Jak sprawcy doradzi troll z jakiejś grupy dyskusyjnej to całkiem
    >możliwe, że tak zrobi.
    >
    >Można wcześniej ściągnąć sobie druki/formularze potrzebne
    >ubezpieczycielowi, bo zawsze można o czymś zapomnieć, albo zadzwonić
    >na 997.

    Nie wiem czy to cokolwiek da. Ubezpieczyciel po zgloszeniu szkody
    zawsze zada potwiedzenia od swojego klienta. Wystarczy nieodpowiadac
    na list.

    Tylko tak mi sie wydaje ze majac oswiadczenie klienta w reku sprawe
    cywilna wygramy bez klopotu. Za rok :-)

    Czyli ... ubezpieczycielowi dajemy ksero oswiadczenia.

    J.