  • Data: 2020-08-03 13:19:02
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spójrz na to z innej strony. Mamusia, dokonując darowizny na syna
    > powinna zdawać sobie z tego sprawę, ze on też ma prawo sobie ułożyć
    > życie. Nie tylko do śmierci będzie się mamusią opiekował, ale i będzie
    > chciał założyć rodzinę, co w dalszej konsekwencji w tak małym mieszkaniu
    > będzie musiało zrodzić konflikty pokoleniowe. Jak jeszcze dojdą dzieci,
    > no to jak sobie to wyobrażasz? Że oni z dzieckiem będą na tych 12
    > metrach mieszkać?
    >
    > Mamy wspólny majątek i problem w jego współużytkowaniu. Albo strony się
> [...]

    Ale Matka mogła sobie wyobrażać jeszcze inaczej. Da synowi
    bezpieczeństwo i mieszkanie, pokój zawsze ma, a skoro tak, niech zarobi
    na swoje mieszkanie, jak będzie miał dzieci, będzie mógł ofiarować
    mieszkanie dzieciom, gdy dorosną, będą miały coś na start. Dodatkowo w
    owych czasach było to ułatwienie w przekazywaniu własności. Inaczej
    bywały w nieszczęśliwych przypadkach problemy. Załatwienie takich rzeczy
    wcześniej, za życia pozwalało na uniknięcie zbędnej biurokracji i
    czasami problemów z prawem własności.

    --
    http://zrzeda.pl