  • Data: 2020-08-03 14:17:19
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychowałem się w dwupokojowym mieszkaniu o pow. 49 m2 w bloku
    > wybudowanym w 1969 roku. U nas wówczas całe osiedla budowano wg jednego
    > standardu. Mogę do dowolnego bloku wejść i jest dokąłdnie ntaki sam
    > rozkład. Dwa mieszkania po 49 metrów na prawo i lewo z klatki i na
    > wprost takie 29 metrów. Przy czym w niektórych klatkach jeden pokój z
    > teg "na wprost" był przynależny do mieszkania po lewo i tam wówczas byly
    > trzy pokoje.

    Były takie, w tych latach, ale płaciło się więcej, za nadmetraż ekstra.
    Żeby dostać szybciej mieszkanie, matka zrezygnowała kiedyś z pracy
    dobrej na pracę w spółdzielni, dzięki temu dużo szybciej dostaliśmy
    mieszkanie. I trochę rozeznanie miałem - decydował rok budowy i
    standardy ówczesne. Często 42m w góre to juz były 3 pokojowe mieszkania.
    Dla podobnych dwupokojowych były wyższe opłaty za nadmetraż. pod koniec
    lat 70 zmieniły się standardy i już budowano większe mieszkania i
    standardy też były inne - więc znaczenie miało to, w budynku z którego
    okresu mieszkasz.

    Natomiast w latach 80 zwiększono jeszcze bardziej i standardem stały się
    2 pokojowe 54m mieszkania.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl