  • Data: 2006-07-21 08:55:03
    Temat: Re: Minimalna kwota transakcji kartą.
    Od: "Problemy w familiadzie" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gasper napisał(a):
    > trza było jakieś ziółka dokupić na nerwy ;) żeby o 10 zł tak sie pieklic?

    Słusznie. Takich klientów, którzy przyjdą zrobić zakupy za 6 zł i
    jeszcze marudzą z góry traktuje się jak dziadów. Wyjść z domu bez
    10 zł przy duszy? A mało jest bankomatów?
    Sklepowi po prostu nie opłaca się chrzanić z małymi transakcjami,
    wszystkie muszą później rozliczać a czas na połączenie z bankiem,
    czasami coś nie przechodzi, jest blokowany - sprzedawca musi się
    oderwać na chwilę zamiast kasować kolejnych klientów, wiadomo, że
    każdemu się spieszy. Mnie też kiedyś dziwiło że nie chcą
    realizować transakcji, do momentu aż popracowałem w sklepie.
    Ale tak jest nie tylko w Polsce. W Amsterdamie nie chceli koleżance
    zrealizować transakcji kartą za mniej niż 10 EUR i nie chcieli też
    przyjąć banknotu 100 EUR. U nas przynajmniej nie patrzą krzywo na
    duże nominały.