    From: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
    Date: Tue, 2 Jul 2024 21:31:24 +0200

    W dniu 2.07.2024 o 16:12, nadir pisze:
    > Już wcześniej na tej lub innej grupie było to "wiekopomne" dzieło, nie
    > podpada to pod mini spamowanie?

    Publikowałem tą Mini Netykietę na tej grupie w d. 16 maj br. Jednak
    teraz znowu ją opublikowałem dla przypomnienia. I nie jest to spam,
    tylko przypomnienie. Chodzi o to, by netykieta była dostępna oraz by nie
    było konieczności bezsensownego zakładania stron WWW których nikt nigdy
    nie ujrzy w wynikach wyszukiwania (bo Google i reszta cenzuruje
    wszystkie niezależne s. WWW).