  • Data: 2024-07-05 07:40:17
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Jul 2024 13:11:12 +0200, Trybun napisał(a):

    > Żaden paradoks, ja naprawdę boję się wyrażać swoje zdanie z otwartą
    > przyłbicą..
    Współczucie.
    >A ty w realu dyskutujesz i formułujesz zdania o tym o czym
    > naprawdę myślisz?
    Zależy z kim i o czym. W kraju muzułmańskim nie twierdzę że boga nie ma
    bo mnie zlinczują, starej babci kościelnej też nie denerwuję bo i po co.
    Księdzu też tego nie mówię bo on doskonale to wie. Ale na newsach i
    owszem, mówię to pod nazwiskiem. I jak ktoś napisze głupotę to pod
    nazwiskiem nazwę go głupcem albo i grubszym słowem jak się stawia.
    Kiedyś w Azerbejdżanie powiedziałem że mają głupi rząd bo wypowiedział
    Armenii wojnę i sami są głupcami bo zamiast zmienić rząd to się dają na
    tej wojnie zabijać, to mnie wyp... na zbity pysk z gościny :) No to boję
    się czy nie?

    --
    Jacek
    I hate haters.