  • Data: 2003-04-10 13:42:17
    Temat: Re: Milczący na przesłuchaniu
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko ze ja nie rozumie po co sluchac kogos, kto ma prawo klamac...

    czy rozmawiamy o obowiazujacym prawie, czy tez bedziemy snuc wizje?

    > Czy ine wystarczyloby, bdyby oskarzony mial prawo skladania wniioskow
    > i zeznawania jako swiadek we wlasnej sprawie ?

    to trza zmienic prawo, by takie rzeczy byly mozliwe. wystarczy 100.000
    podpisow i mamy obywatelski projekt ustawy. czy znajdzie poparcie w
    parlamencie? mozesz sprobowac. obecne prawo nie zezwala na przesluchanie
    podejrzanego/oskarzonego/ w charakterze swiadka we wlasnej sprawie.

    pozdr
    ssj5