  • Data: 2007-08-24 20:48:06
    Temat: Re: Mieszkanie, zameldowanie, bez aktu notarialnego ?
    Od: MK <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budynek został dopuszczony do osiedlenia. Jednak nie wszyscy mieszkańcy
    odebrali jeszcze swoje mieszkania, a podpisywanie aktów ma być w tym
    samym czasie dla wszystkich - hurtem. BTW: developer oddał wszystko ok.
    pol roku przed czasem.

    Co w takim przypadku przedstawic Pani za szybką co by mnie tam zameldowala?

    pozdrawiam