  • Data: 2007-08-27 00:11:37
    Temat: Re: Mieszkanie, zameldowanie, bez aktu notarialnego ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TomekD wrote:

    > Co US i DG (jako osoba fizyczna prowadząca DG jak ja) to chyba akurat
    > pudło :-)
    > Tutaj ku memu zdziwieniu (sprawdzałem i w US i UM) jest zgodnie ze
    > zdrowym rozsądkiem - miejsce ZAMIESZKANIA a nie ZAMELDOWANIA na pobyt
    > stały.
    > Czyli jak mi wyjaśniono, sam decyduję gdzie zamieszkuję (niezależnie od
    > zameldowania) i jak stwierdzę że gdzie indziej to zmieniam wpis i potem
    > powiadamiam US.

    Raczej bardzo zależnie, bo masz obowiązek zameldować się tam gdzie
    mieszkasz. I to na dodatek w ciągu 3 dni.
    Czyli skoro się meldujesz to znaczy, że 3 dni temu się przeprowadziłeś i
    US jak najbardziej o zmianie miejsca zamieszkania powinienes powiadomić.

    > Są podobno kraje w których samochód ma te same blachy od narodzin do
    > śmierci, ale to chyba tylko plotki rozsiewane przez należących do szarej
    > sieci :-)

    Są podobno kraje w których może mieć, ale nie musi.
    Zgłaszasz tylko, że te blachy będą teraz na takim samochodzie.