  • Data: 2007-08-26 21:29:11
    Temat: Re: Mieszkanie, zameldowanie, bez aktu notarialnego ?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "TomekD" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:faspg6$5q3$1@news.onet.pl...

    > Co US i DG (jako osoba fizyczna prowadząca DG jak ja) to chyba akurat pudło
    > :-)
    > Tutaj ku memu zdziwieniu (sprawdzałem i w US i UM) jest zgodnie ze zdrowym
    > rozsądkiem - miejsce ZAMIESZKANIA a nie ZAMELDOWANIA na pobyt stały.
    > Czyli jak mi wyjaśniono, sam decyduję gdzie zamieszkuję (niezależnie od
    > zameldowania) i jak stwierdzę że gdzie indziej to zmieniam wpis i potem
    > powiadamiam US.

    Odszczekuję, sprawdziłem NIP-3 i niestety jest tam też adres zameldowania :-(
    Dla DG OF płatnika VAT jest tylko 14 dni na aktualizację, wypiszę - coż mi tam
    to parę kliknięć w klawisze.
    Szczęśliwie tutaj nie grozi stanie w kolejakch i kolejne opłaty.
    Ale za 6 tygodni dostaną kolejny NIP-3 (zmiana DO) a potem kolejny (zmiana
    miejsca zamieszkania).
    Mimo wszystko szkoda tak lasów jak i naszych podatków wydawanych na archiwa
    US...

    TomekD