  • Data: 2011-01-30 10:49:39
    Temat: Re: Miejsca parkingowe przy nowych inwestycjach mieszkaniowych
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-30 11:37, ...:::Tomek:::... pisze:
    > Witam,
    >
    > jak wygląda obecnie sprawa zapewnienia przez dewelopera miejsc
    > parkingowych przy budowanym budynku mieszkalnym?
    > Koło budynku nie będzie żadnych miejsc parkingowych, wszystkie mają
    > zostać umiejscowione w garażu podziemnym (czyli najprawdopodobniej do
    > wykupu). Istnieje wprawdzie wymóg minimalnej ilości miejsc postojowych,
    > ale czy do ich puli zaliczają się także miejsca płatne? Czy deweloper
    > może postawić budynek bez ani jednego darmowego miejsca parkingowego?

    Nie wiem jakie są przepisy, ale nie oczekujmy, że ustawy i
    rozporządzenia będą regulowały "wszystko" (uchowaj Boże).

    Jeśli budynek postawiono na minimalnej działeczce, to nie będzie miejsc
    parkingowych, ale dzięki temu mieszkania powinny być tam tańsze, niż w
    budynku na rozległym pustym placu. Twój wybór, czy wolisz płacić za to,
    z czego korzystasz, czy "za wszystkich".

    Efektem nadmiernej "troski" ustawodawcy (qjm) o ludzi pracy mamy potężne
    bezrobocie. Niechętnie zatrudnia się młode kobiety, bo pójdą na
    wychowawczy itd.

    Wielu ludzi mieszkających na Manhattanie (i nie tylko) nie ma własnego
    samochodu z powodu regularnych i niemałych kosztów jego trzymania.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.